تولید کننده لوله های مخابراتی پی وی سی سایز 90

تولید کننده لوله های مخابراتی پی وی سی سایز 90

شرکت آذر پایپ مفنخر به تهیه و توزیع لوله های مخابراتی سایز ۹۰ و انواع سایزها میباشد.

 

لوله مخابراتی 

یکی از کاربردهای لوله مخابراتی، استفاده از این محصولات در کانال کشی و پوشش دهی یا اصطلاحا کاورینگ کابل های برق و مخابرات است که مزایای بسیاری دارد. کاورینگ این کابل‌های مهم در واقع این امکان را به کارفرمایان پروژه‌ها می‌دهد که در کمترین زمان با افزایش سرعت اجرای پروژه، سازه‌ها نصب و راه‌اندازی بشوند. بیشترین کاربرد این کانال‌ها برای انتقال کابل‌های با ولتاژ کم ‌(۶۴-۱۳ kV)، تلویزیونی، کابل‌های نوری، کابل‌های ساختمانی و … می ‌باشد.در این مورد مزایایی چون انعطاف‌پذیری و راحتی نصب کانال‌ها موجب استفاده روز افزون از این کانال ‌ها شده است.شرکت تولید کننده این محصولات (آذرلوله) از تولید کنندگان ایرانی و با کیفیت حوزه لوله  اتصالات هستند که از سال ۱۳۸۰ در حال فعالیتند و نام آشنایی در این حوزه تلقی میشوند.

 

 

تولیید و فروش لوله مخابراتی سایز ۹۰
تولیید و فروش لوله مخابراتی سایز ۹۰.

 

کاربرد لوله‌پی وی سی مخابراتی

پی وی سی در شرایط حال حاضر یکی از مفید ترین محصولات شرکت های پتروشیمی می باشد. این ماده ارزشمند استفاده های نا محدودی  در دنیای امروز دارد.

پی وی سی به دلیل قیمت پایین و سهولت استفاده به یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی تبدیل شده است. جایگزین مناسبی برای محصولات سنتی نظیر چوب و سفال باشد.

بسیاری از افراد، لوله پی وی سی فاضلابی را به عنوان تنها محصول ساخته شده از این ماده ارزشمند می دانند. در صورتی که پی وی سی در صنایع مختلفی قابل استفاده می باشد. از جمله در صنعت درب و پنجره دو جداره هم مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در صنعت لوله سازی هم توانسته جایگاه ویژه ایی داشته باشد. انواع لوله ها در کاربرد های مختلف به وسیله پی وی سی تولید می شوند. برای مثال می توان به لوله پی وی سی برق و لوله پی وی سی مخابراتی اشاره کرد.

 

یکی از مسائلی که امروزه مورد توجه سازمان های استاندارد جهانی قرار گرفته ، تولید محصولات دوست دار محیط زیست است. محصولات پی وی سی در این مورد هم توانسته اند تاییدیه های لازم را کسب کنند.

در انتها خاطرنشان می کند که لوله پی وی سی مخابراتی به دلیل مزایای بالایی که دارد می تواند به عنوان یک پوشش عایق برای سیم و کابل مورد استفاده قرار بگیرد . علاوه بر این می تواند به دسته بندی و نظم کابل کشی کمک کند.

خرید غیر حضوری لوله پی وی سی مخابراتی

خرید غیر حضوری لوله پی وی سی مخابراتی به اشکال مختلفی قابل انجام است . برخی از این روش ها عبارتند از خرید تلفنی یا خرید اینترنتی لوله پی وی سی  و یا روش های دیگری که خریداران نیاز به حضور فیزیکی در محل خاصی ندارند.

در هنگام خرید غیر حضوری ، مشتریان می توانند ضمن کسب اطلاعات دقیق در رابطه با محصول مورد نظر، در خصوص دریافت پیش فاکتور یا نمونه جنس تولیدی اقدام کنند.

خرید غیر حضوری اتصالات و لوله پی‌وی‌سی مخابراتی مزایای زیادی برای خریداران دارد. که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • صرفه جویی در هزینه ها
  • صرفه جویی در زمان
  • دسترسی به طیف زیادی از فروشندگان و حتی تولید کنندگان
  • بازدید از فروشگاه هایی که در شهر ها و حتی کشور های دیگری قرار دارند
  • دریافت خدمات بیشتر به صورت غیر حضوری

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد تنها بخشی از مزایا خرید غیر حضوری می باشد.

لوله خرطومی مخابراتی کروگیت UPVC

لوله‌ خرطومی مخابراتی کروگیت لوله ای است با یک سری برجستگی‌ها و شیارهای موازی بر روی سطح آن. این لوله را می‌توان از فولاد و پلاستیک مانند پلی اتیلن با چگالی بالا یا PVC ساخت.

این نوع لوله به غیر از دوام و استحکام، دارای انعطاف‌پذیری بالا است، همین عامل باعث کاربردهای بیشتر این نوع از لوله می‌شود. ساختار این لوله‌ها تا حدی به محیطی که در آن استفاده می‌شود مرتبط است. فشاری که از محیط اطراف لوله به آن وارد می‌شود، در واقع تنش وارده بر آن را کاهش می دهد. انعطاف پذیری بیشتر با عملکرد بهتر در طول عمر نصب مرتبط است.
لوله‌های خرطومی کروگیت فولادی به طور معمول برای عمر مفید 50، 75 یا حتی بیشتر رتبه بندی می‌شوند. 
برای مثال برای بالا بردن مقاومت هر چه بیشتر این نوع لوله از جنس فولاد می‌توان آن‌ها را پوشش داد.
پوششی از جنس گ
الوانیزه، روی، آلومینیوم، پلیمر و آسفالت، و لوله‌ی خرطومی از جنس پلاستیک می‌تواند محدوده pH بسیار وسیع تری را تحمل کند و رسانایی ندارد.

لوله خرطومی مخابراتی کروگیت(UPVC) در سایزهای ۲۰۰ ، ۱۶۰ ، ۱۱۰ ، ۹۰ عرضه می گردد.

شرکت پارس آذر پایپ تولید کننده انواع لوله پی وی سی سه ستاره نسوز با بهترین کیفیت و قیمت.

برای مشاهده‌ی لیست قیمت انواع لوله خرطومی وارد صفحه لیست قیمت محصولات شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!
WeCreativez WhatsApp Support
بیست و چهار ساعته در خدمت شما
👋 آماده پاسخ گویی