دفتر فروش نیوپایپ در تبریز

خرید اینترنتی محصولات نیوپایپ 09135664653

برای خرید از دفتر فروش نیوپایپ در تبریز نیاز به مراجعه حضوری ندارید. آذرپایپ برای تسهیل در امر خرید و فروش انواع لوله و اتصالات نیوپایپ در تبریز وهمچنین شهرستانهای تابعه، کار سفارش خرید را آسان کرد. از این پس مشتریان این محصول می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق این وبسایت با تماس خود با واحد مهندسی فروش، خرید خود را با کمترین هزینه و بالاترین تخفیف انجام دهند.

خرید اینترنتی از دفتر فروش نیوپایپ در تبریز

09135664653

لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ
لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ

چیستی و کاربرد نیوپایپ

لوله پنج لایه با ساختار ویژه پلیمری و خواص فیزیکی و مکانیکی خود مصارف گوناگون و حداکثر دمای 90c قابل کاربرد است.

این لوله ها که براساس استاندارد ASTMF-1281 تولید می کردند برای مصارف زیر کاربرد دارند:

1ـ آبرسانی: 

لوله نیوپایپ برای استفاده در انتقال آب سرد و گرم و بهداشتی کاملا مطمئن است. طبق تاییدیه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با استاندارد DVGW-W542 مطابقت دارد.

2ـ صنایع پزشکی و بهداشتی: 

از این لوله در صنایع پزشکی نظیر انتقال گازهای طبی و سیستم های دیالیز و … استفاده می شود. همچنین لوله در صنایع غذایی دارویی و اغلب مواد شیمیایی که در آن از دمای کمتر از 90c استفاده می گردد کاربرد دارد.

3ـ صنعتی: 

در کارخانه های تولید مواد شیمیایی که لوله های فلزی کارایی لازم را ندارند، از این نوع لوله استفاده می گردد. همچنین در صنایعی نظیر نفت، گاز، پتروشیمی، کشتی سازی، ماشین سازی و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید اینترنتی از دفتر فروش نیوپایپ در تبریز

09135664653

4ـ سیستمهای حرارتی و برودتی: 

به علت مقاومت این لوله ها در برابر فشار و ترک خوردگی، در فن کوئل، سردخانه، سیستمهای مولد سرما و نیز سیستمهای نوین سرمایش از کف و غیره استفاده می گردد. این لوله به علت کارکرد بلند مدت در دمای 90c در سیستمهای رادیاتور و همچنین به دلیل ضریب انتقال حرارت مناسب در سیستم گرمایش از کف مورد استفاده قرار میگیرد.

لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ، زیر مجموعه گیتی پسند

لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ
لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ

گیتی‌پسند سال‌ها قبل با تولید لوله و اتصالات تک لایه آذین لوله و پنج‌لایه نیوپایپ، پای در بازار صنعت تاسیسات کشور گذاشت. حضوری که همواره نقش موثری در تغییر و اصلاح مدل‌های اجرایی در این صنعت داشته است. کمی بعد از آذین‌لوله و نیوپایپ، دیگر برندهای این گروه صنعتی متولد شدند. هرکدام مجموعه ای از محصولات پایه و کاربردی را به بازار مصرف ایرانیان عرضه داشتند.

کیمیاجاوید ، سپهرفوم ، FLXT ، نیوفلکس ، SGP ، RSN ، دیناپلیمر ، نانوکیم ، گیتکو و نیووارم سایر برندهای تجاری گیتی پسند هستند. محصولات آن‌ها در صنایع نفت و پتروشیمی، پلیمر، ساختمان، خودرو و… شناخته شده است. به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در خانه و زندگی اغلب مردم ایران حضور دارند یا اینکه ماده اولیه تولید محصولات بسیاری از واحدهای تولیدی در کشور شده اند.

خرید اینترنتی از دفتر فروش نیوپایپ در تبریز

09135664653

لوله پنج لایه نیوپایپ

لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ
لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ

لوله نیوپایپ ار انواع لوله های پنج لایه جهت انتقال آب سرد و گرم در منازل و یا پروژه های ساختمانی میباشد. .لوله های نیوپایپ یا لوله های پنج لایه نیوپایپ به لوله های پنج لایه ای گفته میشود که دارای چند لایه آلومینیوم و پلی اتیلن میباشد. این لوله ها از استحکام و مقاومت بالایی در برابر گرما و سرمای آب داخل لوله ها جهت استفاده در پروژه های مسکونی میباشد. این لوله ها بسته به نوع مصرف در انواع ذکر شده تولید میگردند.

  • PE-AL-PE
  • PERT-AL-PERT
  • PEX-AL-PEX

لوله های پنج لایه نیوپایپ از انواع جدید لوله های آبرسانی در سیستمهای ساختمانی میباشند که بیشتر در انتقال آب سرد و گرم و سیستمهای گرمایش از کف مورد استفاده قرار میگیرند. لایه های بیرونی و میانی این لوله ها همانطور که گفته شد از پلیمری با عنوان پلی اتیلن ساخته شده و تعدادی از لایه های داخلی لوله های پنج لایه نیوپایپ نیز از فلز آلومینیوم تشکیل شده است.

ارتباط و یا اتصال لایه های میانی و بیرونی لوله های پنج لایه نیوپایپ از طریق چسب که فی مابین این لوله ها قرار گرفته برقرار میگردد. به عبارتی این لایه ها از طریق چسب به یکدیگر میچسبند و از استحکام بالایی برخوردارند. مجموعا با توجه به لایه های متشکل این لوله ها که از پنج لایه تشکیل شده لوله ای تحت عنوان لوله پنج لایه را تشکیل میدهند. لوله پنج لایه نیوپایپ یکی از برندهای معتبر در این زمینه میباشد.

استفاده از فلز آلومینیوم در این لوله ها سبب طول عمر بالا و انعطافپذیری این لوله ها میگردد. طول عمر بالای این لوله ها به جهت استفاده از آلومینیوم به این صورت است که آلومینیوم مانع از عبور اکسیژن و در نهایت زنگ زدگی در این لوله ها میگردد. همچنین باعث زاویه دادن لوله به هر شکل دلخواه میگردد.

از آنجا که سیستم های تاسیساتی جزء اساسی ترین بخشهای یک سازه به شمار میروند از اینرو لوله ها و اتصالات پنج لایه نیوپایپ میتوانند جایگزین مناسبی برای انواع لوله های گالوانیزه و لوله های فولادی سیاه رنگ میباشد.

خرید اینترنتی از دفتر فروش نیوپایپ در تبریز

09135664653

اتصالات پنج لایه نیوپایپ

لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ
لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ

لوله های پنج لایه معمولاً به روش پرسی که یکی از معمولترین روشها در اتصال این لوله هاست به یکدیگر متصل میگردند. اما در این میان روش دیگری برای اتصال این لوله ها وجود دارد که به آن اتصال کوبلی گفته میشود.

در اتصال به روش پرسی این لوله ها توسط دستگاه پرس که مختص این لوله هاست به یکدیگر متصل میگردند. از آببندی و مقاومت بالایی برخوردارند. لوله های پنج لایه نیوپایپ را میتوان نهایتا در دمای ۹۰ درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار داد.

لوله های پنج لایه نیوپایپ به جهت صاف و صیغلی بودن داخل لوله غیر قابل رسوب پذیری میباشند. ازینرو میتوان با خیال راحت و بدور از هر گونه نگرانی از باب پوسیدگی و رسوبپذیری مورد استفاده قرار داد.

خرید اینترنتی از دفتر فروش نیوپایپ در تبریز

09135664653

فواید استفاده از لوله پنج لایه نیوپایپ

فواید استفاده از لوله پنج لایه نیوپایپ، به خواص و ویژگی هایی بر می گردد که این لوله ها دارا می باشند:

  1. مقاوم در برابر انواع فشارهای سطحی و زیر سطحی
  2. نصب و اتصال و راه اندازی مطمین و کارامد
  3. طول عمر بالا در مقایسه با انواع لوله های فولادی و گالوانیزه
  4. عدم رسوب پذیری و فرسایش
  5. عایق بودن در برابر گرما و سرما به لحاظ متریال بکار رفته در تولید این لوله ها یعنی آلومینیوم و پلی اتیلن
  6. لایه های در هم تنیده شده ی پلی اتیلن و آلومینیوم دارای استانداردهای کامل جهت مصارف آشامیدنی میباشند.
  7. لایه های در هم تنیده شده ی پلی اتیلن باعث افت صدا و نهایتا بیصدا بودن لوله ها هنگام عبور آب میگردد. همچنین عایق حرارتی برای آب داغ داخل لوله ها میباشند.
  8. سهولت شکل پذیری در هنگام لوله کشی به جهت وجود آلومینیوم موجود در لوله های پنج لایه نیوپایپ
  9. مقاومت در برابر فشار آب حداکثر ۱۶ بار
  10. منعطف بودن در لوله کشی و در نهایت استفاده ی کمتر از اتصالات لوله پنج لایه نیوپایپ

قیمت لوله و اتصالات نیوپایپ در تبریز

قیمت لوله و اتصالات در دفتر فروش نیوپایپ در تبریز

09135664653

لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ
لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ

لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ یکی از مناسبترین و یاکیفیت ترین لوله های پنج لایه در این زمینه میباشد. میتوان با توجه به کیفیت یا بیشتر لوله های موجود در بازار رقابت قیمتی داشت.

با توجه به نوسانات بازار، قیمت لوله و اتصالات نیوپایپ در بازه زمانی نامعین قابل تغییر میباشد. لذا جهت دریافت قیمت لوله و اتصالات نیوپایپ با ما در تماس باشید.

نکته مهم اینجاست که شما می توانید از طریق سایت آذرپایپ، و دسترسی مستقیم به دفتر فروش لوله و اتصالات پنج لایه، به بهترین قیمت دسترسی پیدا کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، آگاهی از قیمت روز، سفارش خرید و… با واحد مهندسی تماس بگیرید.

شماره تماس: 09135664653

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!
WeCreativez WhatsApp Support
بیست و چهار ساعته در خدمت شما
👋 آماده پاسخ گویی