دفتر فروش نیوپایپ در تهران

نمایندگی پخش لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ در تهران

آذر پایپ تهران نمایندگی نیوپایپ اصفهان تخفیف ویژه تا 24% همراه با پیش فاکتور آنی (فروش لوله و اتصالات ساختمانی و صنعتی) ارسال لوله اتصالات نیوپایپ از بازار تهران تهران و سراسر نقاط ایران – به تهران (شمال، شمال غرب، جنوب، شمال شرق، جنوب غرب، جنوب شرق) و کلیه مناطق تهران و اطراف، شمیران، شهریار، ورامین، قم، کرج، کاشان، اصفهان، اراک، خرم آباد، بروجرد، درود، الیگودرز، اهواز، مشهد، تبریز، اندیمشک، پاوه، ملایر، آبادان، کرمانشاه، اسلام آباد، نهاوند، ساوه، غرق آباد، آوه، نوبران، توسرکان، رشت، لاهیجان، استانه، لنگرود، بندر انزلی، ساری، چالوس، عباس آباد، متل قو، نمک آبرود، رامسر، آمل، بابل، ارومیه، سلماس، خوی، بوکان، پیران شهر، سردشت، اردبیل، مشکین شهر، پارس آباد، گرمی، زنجان، ابهر، خرمدره، قیدار، زرین رود، قزوین، تاکستان، آبیک، الوند، بوئین زهرا، کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت، کهنوج، زاهدان، زابل، ایرانشهر، چابهار، سراوان، سمنان، ایوانکی، شاهرود، دامغان، گرمسار، سنندج، قوره، بانه، سقز، مریوان، بیجار، ایلام، دهلران، ایوان، دره شهر، مهران، برره، بجنورد، شیروان، اسفراین، حاجوم، فاروج، قوچان، گرگان، گنبد، بندر ترکمن، آبد کتول، آق قل لیست قیمت و کاتالوگ لوله و اتصالات 5 لایه آبرسانی نیوپایپ گیتی پسند اصفهان لیست قیمت به روز بازار لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ (برای دریافت قیمت نیوپایپ کلیک نمایید) در لیست نیوپایپ ، قیمت جعبه کلکتور وپایه کلکتور افزایش پیدا کرد و چسب پی وی سی تیوپی قیمت گذاری شد. جهت مشاهده و دریافت کاتالوگ نیوپایپ کلیک نمایید (دفترچه فنی نیوپایپ با کیفیت)
نمایندگی نیوپایپ تهران
دفتر فروش نیوپایپ در تهران
شرکت گیتی پسند با عرضه لوله اتصالات 5 لایه با نام تجاری لوله اتصالات نیوپایپ قدمی نو در صنعت اتصالات پلیمری باز کرد و توانست با ارائه اتصالات خود به بازار از جایگاه بالایی برخوردار شود. نیوپایپ چیست و کاربرد آن کدام است؟ PEX-AL-PEX Pipe & Fittings پایپ تهران نماینده فروش لوله و اتصالات آبرسانی پنج لایه (نمایندگی نیوپایپ تهران) لوله پنج لایه (PEX-AL-PEX) با ساختار ویژه پلیمری و خواص فیزیکی و مکانیکی خود مصارف گوناگون و حداکثر دمای 90c قابل کاربرد است. این لوله ها که براساس استاندارد ASTMF-1281 تولید می کردند برای مصارف زیر کاربرد دارند: مصارف آبرسانی: لوله نیوپایپ برای استفاده در انتقال آب سرد و گرم و بهداشتی کاملا مطمئن است طبق تاییدیه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با استاندارد DVGW-W542 مطابقت دارد. کاربرد در صنایع پزشکی و بهداشتی: از این لوله در صنایع پزشکی نظیر انتقال گازهای طبی و سیستم های دیالیز و … استفاده می شود همچنین لوله در صنایع غذایی دارویی و اغلب مواد شیمیایی که در آن از دمای کمتر از 90c استفاده می گردد کاربرد دارد. کاربرد صنعتی: در کارخانه های تولید مواد شیمیایی که لوله های فلزی کارایی لازم را ندارند از این نوع لوله استفاده می گردد همچنین در صنایعی نظیر نفت، گاز، پتروشیمی، کشتی سازی، ماشین سازی و …. مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد در سیستمهای حرارتی و برودتی: به علت مقاومت این لوله ها در برابر فشار و ترک خوردگی، در فن کوئل، سردخانه، سیستمهای مولد سرما و نیز سیستمهای نوین سرمایش از کف و غیره استفاده می گردد. این لوله به علت کارکرد بلند مدت در دمای 90c در سیستمهای رادیاتور و همچنین به دلیل ضریب انتقال حرارت مناسب در سیستم گرمایش از کف مورد استفاده قرار میگیرد. مقالات مرتبط با 5 لایه نیوپایپ مزایای استفاده از لوله های پنج لایه (نیوپایپ) در ساختمان لوله نیوپایپ چیست؟قیمت لوله نیوپایپ لوله نیوپایپ چیست ؟ لوله نیوپایپ ار انواع لوله های پنج لایه جهت انتقال آب سرد و گرم در منازل و یا پروژه های ساختمانی میباشد .لوله های نیوپایپ یا لوله های پنج لایه نیوپایپ به لوله های پنج لایه ای گفته میشود که دارای چند لایه آلومینیوم و پلی اتیلن میباشد که از استحکام و مقاومت بالایی در برابر گرما و سرمای آب داخل لوله ها جهت استفاده در پروژه های مسکونی میباشد .این لوله ها بسته به نوع مصرف در انواع ذکر شده تولید میگردند .

لوله نیوپایپ چیست؟قیمت لوله نیوپایپ

لوله نیوپایپ چیست ؟

لوله نیوپایپ ار انواع لوله های پنج لایه جهت انتقال آب سرد و گرم در منازل و یا پروژه های ساختمانی میباشد .لوله های نیوپایپ یا لوله های پنج لایه نیوپایپ به لوله های پنج لایه ای گفته میشود که دارای چند لایه آلومینیوم و پلی اتیلن میباشد که از استحکام و مقاومت بالایی در برابر گرما و سرمای آب داخل لوله ها جهت استفاده در پروژه های مسکونی میباشد .این لوله ها بسته به نوع مصرف در انواع ذکر شده تولید میگردند .
  • PE-AL-PE
  • PERT-AL-PERT
  • PEX-AL-PEX
لوله های پنج لایه نیوپایپ از انواع جدید لوله های آبرسانی در سیستمهای ساختمانی میباشند که بیشتر در انتقال آب سرد و گرم و سیستمهای گرمایش از کف مورد استفاده قرار میگیرند لایه های بیرونی و میانی این لوله ها همانطور که گفته شد از پلیمری با عنوان پلی اتیلن ساخته شده و تعدادی از لایه های داخلی لوله های پنج لایه نیوپایپ نیز از فلز آلومینیوم تشکیل شده است .ارتباط و یا اتصال لایه های میانی و بیرونی لوله های پنج لایه نیوپایپ از طریق چسب که فی مابین این لوله ها قرار گرفته برقرار میگردد و یا به عبارتی این لایه ها از طریق چسب به یکدیگر میچسبند و از استحکام بالایی برخوردارند و مجموعا با توجه به لایه های متشکل این لوله ها که از پنج لایه تشکیل شده لوله ای تحت عنوان لوله پنج لایه را تشکیل میدهند که لوله پنج لایه نیوپایپ یکی از برندهای معتبر در این زمینه میباشد .استفاده از فلز آلومینیوم در این لوله ها سبب طول عمر بالا و انعطافپذیری این لوله ها میگردد .طول عمر بالای این لوله ها به جهت استفاده از آلومینیوم به این صورت است که آلومینیو مانع از عبور اکسیژن و در نهایت زنگ زدگی در این لوله ها میگردد و همچنین باعث زاویه دادن لوله به هر شکل دلخواه میگردد .از آنجا که سیستم های تاسیساتی جزء اساسی ترین بخشهای یک سازه به شمار میروند از اینرو لوله ها و اتصالات پنج لایه نیوپایپ میتوانند جایگزین مناسبی برای انواع لوله های گالوانیزه و لوله های فولادی سیاه رنگ میباشد .

اتصال لوله های پنج لایه نیوپایپ

لوله های پنج لایه معمولا به روش پرسی که یکی از معمولترین روشها در اتصال این لوله هاست به یکدیگر متصل میگردند .اما در این میان روش دیگری برای اتصال این لوله ها وجود دارد که به آن اتصال کوبلی گفته میشود .در اتصال به روش پرسی این لوله ها توسط دستگاه پرس که مختص این لوله هاست به یکدیگر متصل میگردند و از آببندی و مقاومت بالایی برخوردارند .لوله های پنج لایه نیوپایپ را میتوان نهایتا در دمای ۹۰ درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار داد .لوله های پنج لایه نیوپایپ به جهت صاف و صیغلی بودن داخل لوله غیر قابل رسوب پذیری میباشند ازینرو میتوان با خیال راحت و بدور از هر گونه نگرانی از باب پوسیدگی و رسوبپذیری مورد استفاده قرار داد .

مزایای لوله پنج لایه نیوپایپ

  • مقاوم در برابر انواع فشارهای سطحی و زیر سطحی
  • نصب و اتصال و راه اندازی مطمین و کارامد
  • طول عمر بالا در مقایسه با انواع لوله های فولادی و گالوانیزه
  • عدم رسوب پذیری و فرسایش
  • عایق بودن در برابر گرما و سرما به لحاظ متریال بکار رفته در تولید این لوله ها یعنی آلومینیوم و پلی اتیلن
  • لایه های در هم تنیده شده ی پلی اتیلن و آلومینیوم دارای استانداردهای کامل جهت مصارف آشامیدنی میباشند
  • لایه های در هم تنیده شده ی پلی اتیلن باعث افت صدا و نهایتا بیصدا بودن لوله ها هنگام عبور آب میگردد و همچنین عایق حرارتی برای آب داغ داخل لوله ها میباشند .
  • سهولت شکل پذیری در هنگام لوله کشی به جهت وجود آلومینیوم موجود در لوله های پنج لایه نیوپایپ
  • مقاومت در برابر فشار آب حداکثر ۱۶ بار
  • منعطف بودن در لوله کشی و در نهایت استفاده ی کمتر از اتصالات لوله پنج لایه نیوپایپ

قیمت لوله و اتصالات نیوپایپ

لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ یکی از مناسبترین و یاکیفیت ترین لوله های پنج لایه در این زمینه میباشد که میتوان با توجه به کیفیت یا بیشتر لوله های موجود در بازار رقابت قیمتی داشت . قیمت لوله ها و اتصالات نیوپایپ را میتوان از قیمت لیست قیمت و در نهایت لیست قیمت لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ در قسمت بالای وبسایت تهیه نمود . لیست قیمت لوله و اتصالات نیوپایپ در بازه زمانی نامعین قابل تغییر میباشد لذا جهت دریافت قیمت لوله و اتصالات نیوپایپ با ما در تماس باشید . جهت کسب اطلاعات بیشتر، آگاهی از قیمت روز، سفارش خرید و… با واحد مهندسی تماس بگیرید.

شماره تماس: 09135664653

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!
WeCreativez WhatsApp Support
بیست و چهار ساعته در خدمت شما
👋 آماده پاسخ گویی