صادرات شیرآلات بهداشتی به کویت

یکی از زمینه‌های بازرگانی، صادرات شیرآلات بهداشتی به کویت می باشد. با توجه به کاربرد فراوان شیرآلات بهداشتی در صنعت ساختمان سازی، صادرات این محصول، رونق خوبی دارد.

بازار صادرات شیرآلات بهداشتی به کشورهای مختلف از جمله کویت، توجه تاجران را به خود جلب نموده است. در این میان کشور ایران نیز به زمره کشورهای صادرکننده شیرآلات پیوسته است.

شیرآلات بهداشتی

دنیای شیرآلات، دنیای بسیار بزرگی است. تنوع این محصول بسیار زیاد است. از شیرهای سیلندری و گاز و شیرهای بزرگ صنعتی گرفته تا هر مدل شیر دیگری که در واقع کار قطع و وصل یک جریان (حالا چه مایع، گاز یا هر چیز دیگر، حتی شیرآلات مخصوص گرانول) را انجام می‌دهد را پوشش می‌دهد.

تولید شیرآلات در کشور ما توسط برندهای متنوعی انجام می‌پذیرد و ما شاهد حضور بیش از ۳۰ برند مختلف داخلی در این صنعت هستیم. صنعتی که تولیداتش در سال ۹۸ بیش از ۳۰ میلیون دلار برای ایران ارزآوری داشته است. در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است افزایش تولید و صادرات یکی از اهداف صنایع مختلف بوده و کاهش وابستگی به نفت و خام فروشی دورنمای آن چیزی است که ما دنبال می‌کنیم.

در میان شیرآلات مختلف،شیرآلات بهداشتی، بخش مهم و حساسی را به خود اختصاص می دهد. واقع مهم‌ترین وظیفه شیرآلات بهداشتی، جریان آب به عنوان مایه حیات است. بنابراین زندگی امروز بشر بدون این شیرآلات بهداشتی قابل تصور نیست.

این شیرآلات در بازار ایران جایگاه خوبی داشته‌اند. توانمندی بالای تولیدکنندگان داخلی توانسته‌، حجم بالایی از سهم بازار را در اختیار بگیرند و علاوه بر آن میزان صادرات مطلوب و قابل توجهی داشته باشد.

صادرات شیرآلات بهداشتی به کویت

شماره تماس: 09135664653

چرا ارس والو، برای صادرات شیرآلات بهداشتی مناسب است؟

شیرآلات ارس والو، به دلیل کیفیت بالا و قمیت مناسب نسبت به کیفیت، زمینه‌ی خوبی برای صادرات دارند. شرکت ارس والو، آمادگی خود را جهت همکاری با تاجران و بازرگانان اعلام می دارد.

صادرات شیرآلات بهداشتی به کویت

شماره تماس: 09135664653

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با واجد مهندسی تماس بگیرید.

شماره تماس: 09135664653

آشنایی بیشتر با شرکت ارس والو

گروه صنعتی ارس سهامی خاص در سال ۱۳۹۰ در شهر تاریخی و صنعتی اصفهان پا به عرصه صنعت نهاده است. این شرکت برآمده از دل کارخانه‌ای است که به دست صنعتگران سخت کوش و متعهد برای ساخت انواع چرخ دنده صنعتی بنا نشان داده شده بود. پس از طی دوره تحقیقاتی و سیر تکامل و با تغییر ساختار تولید و نظر به نیاز مبرم کشور اقدام به تولید شیرآلات برنجی با نام تجاری ارس نموده است.

شرکت ارس والو، توانسته بدون استفاده از فناوری خارجی و منابع ارزی پیشتاز شود. این شرکت تنها با اتکا به سرمایه داخلی و دانش فنی موجود در زمینه صنایع شیر سازی کار خود را ادامه می دهد.

اغلب ماشین آلات به روز و کارآمد این شرکت، ساخت بخش ماشین سازی خود شرکت است. در اختیار داشتن این ماشین آلات همراه با بهره مندی از توان و پتانسیل فنی و مهندسی، گروه صنعتی ارس را به یکی از بزرگترین تولید کننده شیرآلات برنجی در منطقه مبدل کردانیده است.

شرکت ارس والو، یعنی کیفیت برتر

شیرآلات ارس والو
شیرآلات ارس والو

صادرات شیرآلات بهداشتی به کویت

شماره تماس: 09135664653

مهمترین هدف گروه صنعتی ارس والو ایجاد امنیت و آرامش برای مصرف کننده می باشد. این هدف مهم در سایه کیفیت بالای محصولات تولیدی محقق می گردد. کیفیت بالای تولیدات در نهایت سبب رضایتمندی مشتری می شود.

سابقه طولانی شرکت ارس والو در جلب رضایت مشتری در بیش از سه دهه و کسب عناوین و افتخارات بیشماری در راستا، نشانگر رسیدن شرکت به هدف خویش می باشد. یکی از مهمترین دلایل موفقیت این شرکت را می توان تولید قطعات و اتصالات در تیراژ بالا برشمرد. لازمه تولید انبوه استفاده از منابع انسانی متخصص و مجرب، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، ماشین آلات به روز، مدیریت یکپارچه و از همه مهمتر طرح و برنامه ریزی مستمر می باشد.

بدون شک مدیریت با تنوع محصولات در این حد و اندازه همتی استوار و اراده راسخ را می طلبد. در طول این زمان طولانی به همت کلیه مدیران و مهندسین، پرسنل این رویا به حقیقت پیوسته است.

شرکت ارس وال در حال حاضر به عنوان تولید کننده شیرآلات بهداشتی و ساختمانی و انواع لوله و مقاطع برنجی مطرح می باشد. تولیدات ارس والو، با رعایت استانداردها توانسته، استاندارد ملی ایران به شماره ۱۵۴۶ و ۶۶۷۹ را دریافت نماید. این شرکت بر اساس استاندارد ایزو ۹۰۰۱و ۲۰۰۸ استقرار یافته است. خط مشی کیفیت سازمان به صورت دوره‌ای در دوره‌های زمانی حداکثر یک ساله ارزیابی می‌شود و کلیه اهداف کیفیت سازمان بر اساس دیدگاه کلی ارائه شده در خط مشی کیفیت مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

بزرگترین صادرکنندگان شیرآلات

صادرات شیرآلات بهداشتی به کویت

شماره تماس: 09135664653

چینی‌ها، آلمانی‌ها، ایتالیایی‌ها و ژاپنی‌ها بزرگترین کشورهای صادرکننده‌ی این محصول در دنیا هستند.

به طور مثال آلمان سالانه ۶/۵ میلیارد دلار صادر می کند و مکزیک سالانه ۱/۵ میلیارد دلار صادرات این محصولات را داراست.

در این بین سهم کشور ایران، ناچیز است. این سهم می تواند افزایش یابد. بازار خوب کشورها از یک طرف و ظرفیت خوب تولید داخلی از طرف دیگر، نشان از توجه به صادرات این محصول را نشان می دهد.

فقط کشورهای همسایه شامل ترکیه، عراق، عمان، آذربایجان، قطر، پاکستان و بحرین سالانه ۲ میلیارد دلار شیرآلات بهداشتی وارد می‌کنند. توجه به این موضوع جذابیت بازار خارجی را نشان می دهد.

میزان تولید در ایران تقریبا سالانه ۲۰ هزار تن است. ولی ظرفیت تولید و پتانسیل فروش در بازارهای جهانی برای این محصول بسیار بالاتر از این اعداد است. به طوری که نشان می‌دهد چه فرصت بزرگی برای افزایش تولید و افزایش صادرات و ارزآوری برای ایران در این صنعت وجود دارد.

قابل توجه صادرکنندگان شیرآلات بهداشتی

صادرات شیرآلات بهداشتی به کویت

شماره تماس: 09135664653

شرکت ارس والو، با افتخار، همکاری با صادرکنندگان شیرآلات بهداشتی را می پذیرد.

برای افتخار است که نقشی در سرافرازی ایران عزیر داشته باشیم.

جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با واحد مهندسی تماس بگیرید.

شماره تماس: 09135664653

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!
WeCreativez WhatsApp Support
بیست و چهار ساعته در خدمت شما
👋 آماده پاسخ گویی