فروش لوله و اتصالات پنج لایه

همکاری و ارسال عمده به قائن

مژده به اهالی محترم شهر قائن آذرپایپ فروش لوله و اتصالات پنج لایه در قائن را آغاز کرد. از هم اکنون دسترسی به مناسبترین مرکز فروش لوله و اتصالات پنج لایه در قائن برای شما فراهم شده است. خریدی مطمئن، باکیفیت بالا و قیمت مناسب و به طور مستقیم از تولیدکننده در انتظار شماست. فرصت را از دست ندهید.

تولید کننده انواع لوله‌های پنج لایه

لوله و اتصالات پنج لایه
لوله و اتصالات پنج لایه
گروه صنعتی بهتراشان سپاهان (BTS) پس از سال‌ها تجربه در تولید، به ارائه سبد کالایی متنوعی، دست یافته است. در این سبد، اتصالات برنجی پرسی، کوپلی و رزوه‌ای وجود دارد. اکنون، انواع لوله‌ و اتصالات پنج لایه نیز به این سبد اضافه شده است. گروه صنعتی BTS یکی از پیشتازان تولید و عرضه این محصول در بازار داخل و خارج می باشد. تنوع در نوع و سایز اتصالات برنجی به همراه سایزهای مختلف لوله پنج لایه در گروه صنایع BTS می‌تواند کلیه نیازهای مخاطبان خود را در استفاده از روش‌های آبرسانی انشعابی، کلکتوری- انشعابی و کلکتوری مرتفع سازد. این محصولات همچنین در سیستم‌های گرمایشی- سرمایشی اعم از سیستم‌های گرمایش از کف، سیستم‌های گرمایشی- سرمایشی فن‌کوئلی و … کاربرد فراوانی دارند. شکرت بهتراشان سپاهان، تولید کننده اواع لوله‌های پنج لایه می باشد:

1ـ تولید کننده لوله های پنج لایه مشبک PEX/AL/PEX

نام این نوع لوله بر اساس روش خاص تولید آن انتخاب شده است که در این روش لایه آلومینیوم بر روی لایه ای با ساختار پلی اتیلن مشبک پیچیده می شود. کاربرد این لوله ها در سیستم های سرمایش و گرمایش، رادیاتور، سیستم های فشار قوی، انتقال سیالات سرد و سیستم های گرمایش از کف می باشد. این مدل از لوله های پنج لایه با استفاده از تکنولوژی خاصی تولید شده که ویژگی های مثبت متریال پلاستیکی و فلزی را با هم ترکیب می کند. لایه داخلی و بیرونی لوله پنج لایه از جنس پلی اتیلن بوده در حالی که لایه ی میانی از جنس آلومینیوم است. لایه داخلی و بیرونی این لوله ها در برابر دمای بالا مقاوم بوده و خورده نمی شود. به منظور انتقال سیالات بهداشتی مناسب می باشد. به دلیل سطح صاف خود مانع هر گونه رسوب گذاری در لوله شده و همچنین سیستم را به خوبی ایزوله می کند. در این لوله ها از یک نوع روش و چسب خاص برای اتصال لایه پلی اتیلن و لایه آلومینیوم استفاده می شود. لوله های پنج لایه PEX/AL/PEX قابلیت کار کردن در شرایط بلند مدت و حداکثر دمای 90 درجه سانتی گراد و فشار 10 بار را دارند.
لوله و اتصالات پنج لایه
لوله و اتصالات پنج لایه

2ـ تولید کننده لوله های پنج لایه PERT/AL/PERT

نوع دوم لوله‌های پنج لایه، لوله های پلی اتیلن پنج لایه PE-RT/AL/PE-RT می باشند. این لوله‌ها دارای ساختار مولکولی طراحی شده به منظور ارتقاء عملکرد در شرایط دما بالا می باشد. ساختار پلیمری این لوله ها باعث تحمل بیشتر فشار و مقاومت شیمیایی این لوله ها می شود. این لوله ها قدمتی 35 ساله در بازارهای بین المللی دارند. در طول این سالها، کاربردهای موفق و قابل اطمینانی را از خود نشان داده اند. ساختار این لوله‌ها چنین است که از یک لایه ی میانی آلومینیوم و دو لایه بیرونی و داخلی از جنس پلی اتیلن که توسط چسب به لایه ی آلومینیوم متصل شده اند تولید می شود. این لوله‌ها کاربردهای مختلفی دارند:
  1. خطوط انتقال آب سرد و گرم خانگی و تجاری
  2. سیستم گرمایش تابشی و سرمایش
  3. سیستم های هیدرونیک و توزیعی رادیاتورها، فن کویل و …

3ـ تولید کننده لوله های پنج لایه PE/AL/PE

لوله های PE/AL/PE سومین نوع لوله های پنج لایه می باشند. این لوله‌ها، معمولاً جهت انتقال آب سرد و در دماهای کمتر از 50 درجه سانتی گراد استفاده می شوند. این لوله ها مقاومت مناسبی در برابر خوردگی داشته و انعطاف بسیار خوب و سختی قابل قبولی دارند. لایه داخلی و بیرونی این لوله از پلی اتیلن چگالی سنگین HDPE ساخته شده و توسط چسب مخصوص به لایه میانی آلومینیوم متصل می شود. از این لوله ها جهت گرمایش از کف و همچنین انتقال آب گرم استفاده می شود.

تولید کننده انواع اتصالات پنج لایه

لوله و اتصالات پنج لایه
لوله و اتصالات پنج لایه
شرکت بهتراشان سپاهان به تولید انواع اتصالات پنج لایه می پردازد: 1ـ اتصالات کوپلی 2ـ اتصالات پرسی اتصالات پرسی نسبت به اتصالات کوپلی ارزانتر هستند. اشکال این اتصالالت این است که برای نصب نیاز به ابزار پرس خاص خود دارند. اتصالات کوپلی با ابزارهای معمولی قابل نصب هستند و به راحتی می توان سیستم را باز و بسته کرد.

آسانی نصب لوله و اتصالات پنج لایه

در ویدیوهای زیر، روش نصب اتصالات پنج لایه آموزش داده می شود. در این ویدیوها مشاهده می کنیم که این کار چقدر آسان است.

فروش لوله و اتصالات پنج لایه در قائن توسط تولید کننده

شرکت صنایع BTS تولیدکننده بهترین و باکیفیت ترین لوله و اتصالات پنج لایه در اصفهان می باشد. این شرکت محصولات خود را در سراسر کشور از جمله شهر قائن به طور عمده به فروش می رساند. شما نیز اگر قصد دارید تا به فروش لوله و اتصالات پنج لایه در قائن، به طور مستقیم از تولیدکننده دست یابید، با کارشناس فروش سایت تماس بگیرید. برای آشنایی بیشتر پروژههای اجرایی شرکت BTS فایل زیر را مشاهده نمایید. پروژه های اجرایی شرکت BTS

دلچسب‌ترین خرید عمده از مرکز فروش لوله و اتصالات پنج لایه در قائن

لوله و اتصالات پنج لایه
لوله و اتصالات پنج لایه
یک خرید عمده چه زمانی دلچسب است؟ به نظر ما زمانی می توان از خرید عمده رضایت داشت که 1ـ کالای باکیفیت خرید نماییم. لوله و اتصالات کم کیفیت، باعث مشکلاتی در کار مشتریان می شود. این موضوع موجب می شود تا مشتریان، از دست شما ناراضی شوند. با این کار مشتریان خود را از دست می دهید. 2ـ قیمت مناسبی داشته باشد. البته نباید کیفیت را فدای قیمت نمود؛ ولی نباید بهای گزافی پرداخت کرد. قیمت مناسب با توجه به کیفیت کالا است که خرید را دلچسب می نماید. 3ـ ارسال سریع و صحیح. مشتریان دوست ندارند که ارسال آنها به تعویق بیفتد. همچنین نمی خواهند که کالایی اشتباه به دستشان برسد. اگر شما هم با ما هم‌عقیده هستید، با کارشناس فروش لوله و اتصالات پنج لایه در قائن تماس بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، آگاهی از قیمت روز، سفارش خرید و… با واحد مهندسی تماس بگیرید.

شماره تماس: 09135664653

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!
WeCreativez WhatsApp Support
بیست و چهار ساعته در خدمت شما
👋 آماده پاسخ گویی