لوله پلیکای برق

نمایندگی ارسال عمده به میبد

با توجه به گسترش تقاضای مشتریان برای خرید لوله پلیکای برق در میبد، آذرپایپ، نمایندگی فروش و ارسال عمده لوله پلیکای برق به میبد را راه‌اندازی کرد.

خرید عمده لوله پلیکای برق با بهترین کیفیت و مطلوبترین قیمت در سایت آذرپایپ

لوله پلیکای برق
لوله پلیکای برق

ویژگیهای لوله پلیکا

شخصی به نام پلیکا اقدام به تولید لوله هایی با ویژگی های جدید نسبت به انواع لوله های قدیمی نمود. این لوله ها با همین شخص یعنی پلیکا مشهور شدند. پیزی نگذشت که لوله های پلیکا در بازار و صنایع مختلف جایگزین مناسبی برای لوله های آهنی، آلومینیومی و … گشتند.

اما این لوله‌ها چه ویژگیهایی داشتند که توانستندبا انواع دیگر لوه رقابت نمایند. لوله های پلیکا، از جنس UPVC بوده و دارای ویژگی های زیر می باشند.

  1. طول عمر بالا
  2. کاربرد در صنایع مختلف
  3. عدم پوسیدگی و زنگ زدگی
  4. قیمت تمام شده ارزان
  5. حمل و نقل آسان
  6. سهولت در نصب
  7. مقاومت بالا در برابر انواع اسیدها

جهت مشخصتر شدن استفاده از لوله های پلیکا در برق کشی، به بررسی انواع لوله های برقی می پردازیم.

انواع لوله های برقی

لوله پلیکای برق
لوله پلیکای برق

انواع مختلفی از لوله های برق وجود دارد:

  1. لوله های پلاستیکی ( پلی آمید )
  2. لوله های پی وی سی ( لوله های نسوز )
  3. لوله های گالوانیزه

1ـ لوله های پلاستیکی ( پلی آمید )

این لوله های عمدتاً در کارخانه های کوچک تر یا کارگاه ها تولید می شوند. به طور معمول این لوله ها غیر استاندارد می باشند. زملنی از این لوله ها استفاده می شد که نظارت مهندسین ناظر تاسیسات در ساختمان ها فراگیر نشده بود. از جمله موارد کاربر لوله های پلی آمید ساختمان های کوچک و در حال بازسازی در جهت کم کردن هزینه های عمومی ساختمان می باشد.

در برق کشی ساختمان احتمال اتصالی سیم های برق و ایجاد حریق همیشه وجود دارد به همین دلیل برای جلوگیری از بروز آتش سوزی گسترده نباید مواد مشتعل در مجاورت سیم های برق وجود داشته باشند.

از جمله مواد قابل اشتعال مواد پلاستیکی تشکیل دهنده لوله های پلی امید می باشند. به همین جهت بهتر است از استفاده از این نوع لوله های در سیستم برق کشی ساختمان استفاده نکنیم.

2ـ لوله های پی وی سی ( لوله های نسوز )

این نوع لوله های برق که بیشتر از جنس پلیکا ساخته می شوند، کاملا نسوز هستند. لوله های پلیکای برق ارائه شده توسط آذرپایپ درصد بالایی از ماده PVC  داشته و به همین سبب مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارند. این لوله ها بصورت کلی کند سوز و خود اطفاء می باشند.

این لوه ها حتی اگر در مجاورت آتش و حرارت قرار گیرند هم شعله ور شدنی نیستند. به همین دلیل است که لوله پلیکای برق، بهترین نوع برای برق کشی محسوب می گردد.

انواع لوله پلیکای برق آذرپایپ

لوله پلیکای برق
لوله پلیکای برق

لوله پلیکای برق ارائه شده توسط آذرپایپ در دو نوع لوله خم سرد و لوله خم گرم تولید می شود.

لوله پلیکای برق خم گرم

این لوله ها از موادی ساخته شده‌اند که با مواجرت گرفتن در هیترهای گرم کن و یا روش سنتی حرارت دادن بوسیله آتش نرم شده و آن را می توان به هر زاویه دلخواه خم و هدایت کرد.

لوله پلیکای برق خم سرد

در این نوع لوله ها، برای ایجاد زاویه و یا خمش نیازی به گرم کردن و یا حرارت دادن نمی باشد. با قرار دادن فنر خم داخل لوله برق می توان آن را به هر زاویه دلخواه خم بزنیم. هنگام استفاده از این نوع لوله، نیازی به استفاده از اتصالات برقی ( زانو و بوش ) نیست .

3ـ لوله های گالونیزه

لوله پلیکای برق
لوله پلیکای برق

این نوع لوله معمولاً در پروژه های سنگین و مکان های عمومی مثل مترو و همچنین کارخانجات صنعتی مورد استفاده می گیرد. دلیل استفاده در شرایط سخت و سنگین این نوع لوله ها، نیاز این محیط ها به حجم کابل کشی بسیار بالا می باشد.

از معایب لوله های گالوانیزه، قیمت بالای آن ها می باشد که باعث شده استفاده از این محصول در برخی مناطق محدود شود.

بهترین نمایندگی لوله پلیکای برق در میبد

لوله پلیکای برق
لوله پلیکای برق

بهترین نمایندگی ارسال عمده لوله پلیکای برق در میبد جایی است که طمینان از کیفیت را نصیب مشتریان نماید. با خرید از آذرپایپ، بالاترین کیفیت در انتظار شما است. همین موضوع سبب شده تا یک بار خرید از آذرپایپ، مشتریان را به مشتریان دائمی تبدیل نماید.

در کنار کیفیت مطلوب، قیمت مناسب، برترین نمایندگی ارسال عمده لوله پلیکای برق در میبد را متمایز می نماید. باز هم نام آذرپایپ، درخشان است. البته گاهی مشتریان گلایه هایی داشته اند که در جایی دیگر قیمتی کمتر یافته‌اند ولی بعد از مقایسه کیفیت، از خرید خود راضی شده اند. آذرپایپ ادعا دارد که در کیفیت مشابه، بهترین قیمت را تقدیم شما نماید.

اما بهترین نمایندگی ارسال عمده لوله پلیکای برق در میبد در زمینه ثبت سفارش و ارسال چگونه است؟ آذرپایپ، ثبت دقیق سفارش، ارسال درست، ارسال در سریعترین زمان ممکن، را سرلوحه خود قرار داده است. اگر نظر شما نیز همین است، باعث خوشنودی ما است که شما نیز به جمع مشتریان آذرپایگ بپیوندید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!
WeCreativez WhatsApp Support
بیست و چهار ساعته در خدمت شما
👋 آماده پاسخ گویی