نمایندگی لوله و اتصالات پلیکا پارس پلاست در اصفهان

انواع لوله و اتصالات پلیکا ، شرکت پارس پلاست زنده رود را میتوانید از نمایندگی فروش این شرکت در اصفهان با بهترین قیمت خریداری نمایید . 

گروه صنعتی پارس زنده رود پلاست تولید کننده لوله و اتصالاتU-PVC

گروه صنعتی پارس زنده رود پلاست با هدف تولید محصولات با کیفیت، در بالاترین سطح استاندارد ها در سال 1365 تاسیس گردید و با توجه به نیاز زیر ساخت های عمرانی و صنایع در حال پیشرفت به توسعه محصولات خود پرداخت و به تدریج سبد محصولات خود را تکمیل نموده و با ورود تکنولوژی مدرن، تولیدات خود را به بالاترین سطح کیفیت رسانده است. موفقیت امروز شرکت پارس زنده رود پلاست در سایه لطف پروردگار و با سعی و کوشش مدیران و کارکنان متعهد و به واسطه شایستگی های ممتازی همچون شجاعت مدیران و ابتکار منابع انسانی پویا بدست آمده است. گروه صنعتی پارس زنده رود پلاست امروزه در 5 فاز و جمعا به مساحت 22 هزار متر مربع در حال فعالیت می باشد.
فاز اول: تولید اتصالات pvc
فاز دوم: تولید لوله های pvc
فاز سوم: توسعه ظرفیت تولید لوله و اتصالات و احداث فاز جدید انبار
فاز چهارم: افزایش تنوع محصولات مجموعه با تولید لوله های برقی
فاز پنجم: طرح توسعه و صادرات

 

پارس پلاست
 

یکی از اهداف مهم و کلیدی گروه صنعتی پارس زنده رود پلاست در زمینه بازاریابی و فروش، مشتری‌مداری و توجه به رضایت مشتریان است.
تفکر راهبردی مدیریت ، مصرف مواد اولیه مرغوب از معتبر ترین برندهای صنعت پی وی سی، خطوط تولید مدرن و مجهز، نیروی انسانی متخصص و مجرب، کنترل کیفیت و آزمایشگاه های مجهز و خدمات پس از فروش، همگی در مسیری مشخص و با تفکر کیفیت محور حرکت کرده و این مهم ما را در لیست برترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پی وی سی قرار داده است .

تفاوت pvc با upvc

پی وی سی یک نوع پلیمر است و مانند همه پلیمر ها بسته به نوع راکتور متوسط وزن مولوکول و ویزکوزینه مشخصه های متفاوتی دارند،این پلیمر به شکل پودر سفید رنگ است که با افـــزودنی های مخـــتلف ترکیب می گردد و به روش های معمول ساخت مثل اکستروژن و…. با آن قطعه تولید می شود حال اگر در فرمول ترکیبی پی وی سی با افزودنی نرم کننده اضافه نشده باشد محصول را یو پی وی سی می گویند مثل در و پنجره ،لوله ……. و اگر نرم کننده اضافه شده باشد محصول را پی وی سی می گویند .

بعضی صنایع جهت تولید محصولات خود مجبورند  پی وی سی سخت خریداری شده را نرم کنند ،پی وی سی پس از نرم شدن با نام p-pvc شناخنه می شود . این دو هیچ مزیتی به هم ندارد بر اساس نیاز و کاربرد تهیه میشود .

جهت خرید و یا مشاوره در امور خرید با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!
WeCreativez WhatsApp Support
بیست و چهار ساعته در خدمت شما
👋 آماده پاسخ گویی