دفتر فروش لوله و اتصالات پلیکا اینگل | محصولات اینگل

دفتر فروش لوله و اتصالات پلیکا اینگل  یکی از نمایندگی های فعال در بحث گرد آوری محصولات پی وی سی می باشد. بدین جهت متفاضیان خرید نمونه جدید و با کیفیت این محصول را می توانند با مراجعه به این نمایندگی ها تهیه نمایند.

دفاتر پخش فراوانی و متخصص در زمینه عرضه لوله و اتصالات پلیکا اینگل مشغول فعالیت می باشند، و در تلاش اند تا نیاز بیشتر مشتریان خود را رفع کنند. امروزه به دلیل استفاده بسیار ازاین محصول افراد با کیفیت و تنوع محصولات شرکت اینگل آشنایی زیادی داشته اند. در همین راستا در هنگام خرید دقت زیادی بر کیفیت و نوع مواد به کار رفته داشته و با کمترین قیمت با کیفیت ترین نمونه این محصولات را خریداری می کنند.

محصولات پولیکا اینگل

لوله

الف -این شرکت به عنوان اولین تولید کننده ی لوله، از اندازه ی 20 میلی متر تا اندازه ی 315 میلی متر شناخته می شود و این محصول تحت استانداردهای: 1- 13361-2 2- 9118 3- 9119 4- 2004 : 14001 iso 5- 17025 iso تولید می گردد. ب- مدیریت آزمایشگاه و کنترل کیفیت شرکت پولیکا اینگل ، با داشتن آزمایشگاه مجهز در زمینه ی آزمایش و آنالیز انواع لوله، امکان انجام انواع آزمایش های مختلف در آزمایشگاه کارخانه را دارد. ج- مدیریت طرح وتوسعه ی شرکت پولیکا نوین، با مطالعه و تحقیق در جهت بهبود کیفیت تولید لوله ها، روش های جدیدی را در تولید لوله پیش بینی و برای توسعه ی خطوط جدید تولید لوله، در جهت ارتقای همه جانبه ی شرکت، اهداف زیر را در برنامه ی کاری خود قرار داده است: 1- تولید مستمر و با کیفیت مطلوب لوله. 2- نیازسنجی بازار تقاضا و حرکت به سمت تولید محصولات جدید در این زمینه. 3- ارایه ی روش ها و فرمول های جدید تولید لوله. د- لوله های تولیدی این شرکت، دارای خواص مشروحه زیر می باشند: 1- عدم آسیب پذیری و پوسیدگی، پس از (50) سال. 2- نصب سریع و آسان، با استفاده از چسب. 3- ضد آتش و دارای خاصیت”خود خاموش شوندگی”. 4- مقاوم در برابر مواد خورنده (مانند: حلال ها، مواد شیمیایی، …) 5- بالاترین آمار مصرف در شبکه ی فاضلاب، آب رسانی و مخابرات.

جهت خرید و یا مشاوره در امور خرید با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر، آگاهی از قیمت روز، سفارش خرید و… با واحد مهندسی تماس بگیرید.

شماره تماس: 09135664653

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!
WeCreativez WhatsApp Support
بیست و چهار ساعته در خدمت شما
👋 آماده پاسخ گویی