نمایندگی فروش لوله و اتصالات پلیکا اینگل در اصفهان

انواع لوله و اتصالات پلیکا اینگل را می توانید از نمایندگی مجاز این شرکت در شهر اصفهان با صرف کمترین هزینه با بالاترین تخفیف خریداری نمایید .

گروه صنعتی اینگل در سال ۱۳۵۶ با عنوان شرکت اینگل اتصالات و با هدف تولید اتصالات تاسیس گردید و پس از مدتی در منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد. اینگل سال های متوالی محصولات خود را مطابق با استاندارد آلمان تولید و به بازار عرضه نمود. پس از تدوین استاندارد ملی ایران در زمینه اتصالات این شرکت با ستفاده از دانش فنی متخصصان و نیروهای مجرب خود توانست جزو اولین دارندگان این گواهینامه باشد. در سال ۱۳۸۴ با هدف افزایش ظرفیت تولید و بهبود کیفیت محصولات ، اقدام به اصلاح ، تعویض و افزایش خطوط تولید خود نمود. پس از گذشت یک سال این شرکت با توجه به نیاز و تقاضای مصرف کنندگان در سراسر کشور اقدام به اجرای فاز اول طرح توسعه خود کرد. تولید لوله های UPVC طرحی بود که در سال ۱۳۸۵ در منطقه صنعتی کمشچه اصفهان به بهره برداری رسید. گام بعدی در جهت کامل تر کردن سبد محصولات، تولید چسب های UPVC بود. مطالعات این طرح در سال ۱۳۸۸ توسط واحد تحقیق و توسعه اینگل آغاز گردید. این واحد پس از یک سال تحقیق ، پژوهش و مشاوره با معتبر ترین شرکت های تولید چسب در اروپا توانست در نیمه دوم سال ۱۳۸۹ چسب اینگل را به بازار معرفی کند تا به عنوان اولین شرکت ایرانی متخصص در زمینه تولید لوله و اتصالات UPVC اقدام به تولید این نوع چسب نماید.

اکنون شرکت پولیکا اینگل معتقد است رمز موفقیت در: الف- اصول کیفیت. ب- قیمت مناسب. وجود دارد و نهفته است، بنابراین همواره محصولات خود را با رعایت استانداردهای جهانی، تولید و عرضه می نماید، این شرکت در تولید محصولات خود از دانش فنی روز بهره می گیرد و در عرصه ی تجاری بین المللی، فعالیت دارد و در پی گسترش تنوع محصولات خود بوده و مایل است از طریق سرمایه گذاری های جدید، فعالیت های خود را توسعه بخشد. در جهان پیشرفته امروز، فن آوری جدید و ارتباط با مراکز علمی و تحقیقاتی دنیا، برای تولید کالای مرغوب نیاز اصلی هر واحد صنعتی است. ما اطمینان داریم با استفاده از فن آوری های نوین در امر تولید و ارتباط با مراکز علمی و تحقیقاتی در حوزه ی پلیمر و با جلب رضایت مشتری، به اهداف خود نایل می آییم. خاطر نشان می سازد که اوضاع صنعت پلیمرو صنایع وابسته در ایران، مانند همه ی صنایع، در گرو خروج اقتصاد ایران از وضعیت “رکود” می باشد و این امر هم بستگی به: الف- رفع کامل تحریم های اقتصادی کشور. ب- برداشتن منابع مالی از سر راه تولید در کشور. ج- گسترش روابط اقتصادی ایران با دیگرکشورها و خصوصاٌ کشورهای همجوار. د- کمک دولت در حوزه ی تولید. دارد. امروز و با توجه به کاربرد پلیمر در عرصه های مختلف، چشم انداز خوبی در آینده برای این صنعت و تولیدات وابسته پیش بینی می شود. 

جهت خرید و یا مشاوره در امور خرید با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر، آگاهی از قیمت روز، سفارش خرید و… با واحد مهندسی تماس بگیرید.

شماره تماس: 09135664653

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!
WeCreativez WhatsApp Support
بیست و چهار ساعته در خدمت شما
👋 آماده پاسخ گویی